ایلیا محمدیایلیا محمدی، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

ایلیا نفس مامان و بابا

ایلیا و رفتن به اولین کنسرت رسمی

1392/6/1 4:03
نویسنده : فرناز فرجی
1,717 بازدید
اشتراک گذاری

امشب دعوت بودیم به کنسرت یکی از آشناها به اسم ( احسان پایه )نیشخند

این اولین باره که ایلیا میره کنسرت البته تو کیش موسیقی زنده زیاد رفتیم ولی کنسرت نه.چشمک

حال و هوای تو هم تو کنسرت از این قرار بود...

یکم نشستی و یه بسته چیپس سرکه ایی رو تا ته خوردی...بعد یه بسته آجیل و یه آبمیوه...هیپنوتیزم

خب ، سوخت که رسید بهت راه افتادی و رسما از استیج بالا میرفتی...کلافه

که هر جا دیگه بود محترمانه بیرونمون میکردن،نیشخند

ایلیا و احسان

احسان و ایلیا

ادامه هم داره:::::خجالت

ایلیا در حال سوخت گیری و البته گوش دادن دقیق موسیقی!یول

....

 

اینم یه عکس دیگه از احسان و ایلیا:

احسان پایه و ایلیا

همین دیگه ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان ایلیا
11 شهریور 92 15:04
وای عزیزم روز به روز نازتر می شه این آقا ایلیای خوش تیپ....هزار ماشاالله...
همیشه شاد باشید و سلامت عزیزم.ببوسید ایلیا گل را...


مرسی عزیزم ممنونم
سپید مامان علی
12 شهریور 92 9:34
به به به آقا ایلیای گل که کنسرت موسیقی میره...
ای جوووووووووونم که بعد از سوخت گیری حسابی آتیش سوزوندی
عکسات هم خیلی خوشگل شدند


مرسی سپیده جونم...بوووس
خاطره مامان بردیا
13 شهریور 92 19:27
وای من عاشق این پسر خواننده هستما...خدایی خیلی باهاش کیف می کنم... کجا بوده این کنسرت؟ چرا من بی خبرم؟ بعدشم چطور ایلیا رو راه دادن؟ چرا من بلیط کنسرت گروه 7 رو گرفتم گفتند بچه زیر 5 سال هرگز؟!!! هان؟ بیا به این سوالات من جواب بده....راستی ایلیا رو ببوس. یادم رفت اینجا وبلاگ اونه


خاطره جون کنسرت خیریه بود.بچه که راه نمیدادن ما آشنا احسان بودیم مهمون ویژه اش بودیم...تازشم 0111 هم بود و میلاد باران و ...ههههه
سمیرا مامان اهورا
14 شهریور 92 1:57
عزیزمممممممممممممم
ماشاا... مرد شدی واسه خودتااااا
مامانی اسپندو اتیش کن


مرسی سمیرا جون :-)
هدی مامان مبین
14 شهریور 92 17:50
اوووووه چه بوی پارتی بازی میاد ایلیا کیف کردی هاااا همیشه خوش باشی عزیزم
خاطره مامان بردیا
14 شهریور 92 21:01
آشنا احسان بودین یعنی کیش بودین اونوقت؟ آخه من خیلی می دوستمش


میکم بهتتتتت...ههههه
جیران بخشنده
24 شهریور 92 9:48
سلام من جیران هستم و 14 سالمه اتفاقی از یه وبلاگ دیگه با وبلاگ شما اشنا شدم پسرتون خیلی نازه میتونم بپرسم نسبت فامیلی شما با ایشون چیه چون من خیلی دوستشون دارم البته اگه دوست داشتین و فضولی نبود


منظورتون رو نفهمیدم ؟! من مامانشم دیگه!!!

خواهش میکنم لطف دارین.
مامان کیان
2 مهر 92 20:38
بیاین از پسری عکس جدید بذارین خووووووووو
جیران بخشنده
18 مهر 92 22:26
منظورم احسان پایه بود خاله جون ببخشید بد نوشته بودم
maman rania
28 آبان 92 7:20
afarin
shaghayegh jun
19 اسفند 92 20:06
وای خداجوووووونم احسان پایه باشما نسبت داره؟ وای من عاشقشم خیلی دوسش دارم خیلی نازه ایلیا و احسان هردو خوشتیپن خصوصا ایلیا جون من واقعا احسان پایه رو دوستش دارم خوش به حالتون
فرناز فرجی
پاسخ
مرسی عزیزم نظر لطفته نسبتی ندارن اشنا هستن
shaghayeghjun
19 اسفند 92 20:17
کنسرتش تهران بوووود تو پیج فیسبوکشم همه چیو نوشته بود ایلیا ازاحسان خوجل تره ماشالا چه پسلی فرنازجون روی ایلیارو ازطرفم ببوس