ایلیا محمدیایلیا محمدی، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

ایلیا نفس مامان و بابا

عاشقانه هایی برای پسرم

1392/9/24 3:39
نویسنده : فرناز فرجی
2,409 بازدید
اشتراک گذاری

ایلیا ی عزیزم  خداوند رو شکرگذارم که  به من لطف کرد و موجود پاک و معصوم و نازنینی مثل تو رو ، توی سرنوشتم قرار داد...فرشته

تو که وجودت پر از عشق و محبته که بعضی وقتها عشق از رفتارت و حرفت و نگاهت سرازیر میشه و من

ناباورانه تو دلم میگم مگه همین حسی وجود داره؟همچین عشقی رو میشه تجربه کرد؟

وقتی دستامو تو دستات میگیری و صدام میزنی : مامان من! چشمهاتو درشت میکنی و ابروهاتو میبری بالا و میگی عزیزه دلم ، دوست دارمت! عاشقتم... مگه میشه دیوونه نشد؟؟؟ مگه میشه اشک نریخت؟ مگه همچین حسی غیر از این اتفاق جایی وجود داره؟

و آخرشم لبهای کوچولوتو میاری جلو و میگی بوس کنم تورو!

عاشقتممممم همین و بس.قلب

 

پسندها (1)

نظرات (6)

سپید مامان علی
25 آذر 92 11:02
قربون این پسمل پر از احساس بشم... منم از اون لبهای کوچولوی خوشمزه ات یک بوس میخوواممممممممم
مامان بهار
1 دی 92 0:54
عزیزم لبهاتون همیشه خندون و تنتون همیشه سالم یلداتون مبارک
فرناز فرجی
پاسخ
ممنونم عزیزم
یسنا
1 دی 92 17:31
سلام به ایلیا جان و مادر عزیزش.وبلاگت محشره.من یسنا هستم.خوشحال میشم به وبلاگم بیایونظرتو بگی. راستی تو مجله شهرزاد خیلی اتفاقی عکستونو دیدم.
مامان کیان
2 دی 92 16:54
وووووووووووی چه حالی میده
صوفی مامان رادمهر
9 دی 92 9:06
این پسر با عشقتو از طرف خاله اش با کلییی عشق ببوس
فرناز فرجی
پاسخ
روووو چشمم
maman rania
12 دی 92 7:41
[شوخی چه رومانتیک و عاشقانه