ایلیا محمدیایلیا محمدی، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

ایلیا نفس مامان و بابا

اولین روزهای استقلال...

1393/3/26 3:58
نویسنده : فرناز فرجی
1,150 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی وقت بود که منتظر بودم ... سه سالگی ات بهانه ایی شد که باور کنم بزرگ شدی دیگه از اون نوزاد کوچولو خبری نیست وتو روبرومی ... مرد کوچکم...

و بازهم ادغام حس خوشحالی و ناراحتی...

چه زود ...ولی بالاخره باور کردم که وقتش شده اولین قدمت رو برای ورود به اجتماع برداری. 

اجتماع نینی کوچولوها... عزممون رو جزم کردیم که ساعاتی رو از تو دور باشیم و تو ازما...

بالاخره مهدکودکی شدی ... و چه خوشحالی از این بابت....عاشق اونجایی.

یه روزهایی با هم میریم یه روزهایی با بابا ... که تو روزهای با بابا رو ترجیح میدی ...

تا به امروز موقع برگشتن از مهد غرغر کردی که مامان بازی نکردم...برم بچه ها ... بازی کنم...

خوشحالم ک خوشحالی...

پی نوشت:

تازگی ها هم کلا از کلمه ی واسه استفاده میکنی...

واسه داغه=واسه چی داغه؟خندونک

 

پسندها (5)

نظرات (2)

مامان سمیرا
12 تیر 93 0:51
عزیزم تبریک میکم مرد کوچولو فرناز جون چه کار خوبی کردی عزیزم افرین منم یه مدته تو فکرشم ولی بابایی اهورا مخالفه متاسفانه
صوفی مامان رادمهر
14 تیر 93 15:03
واسه این که من خیلیییی دوستت دارم واسه این که تو خیلی خوشمزه ای واسه داغه
فرناز فرجی
پاسخ
عاااشقتم