ایلیا محمدیایلیا محمدی، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

ایلیا نفس مامان و بابا

چهارشنبه سوری....گردش دربند...

1391/12/30 3:33
نویسنده : فرناز فرجی
1,795 بازدید
اشتراک گذاری

این پست مجددا آپدیت شده.

امسال چهارشنبه سوری افتاده یه روز قبل از روز عید...لبخند

ما امسال اومدیم خونه مامان بزرگ (مامان بابا)تا چهارشنبه سوری و البته فرداش عید رو دور هم باشیم.

عمه نادیا هم چندتا از این ترقه و فشفشه های بیخطر برای تو و امیر حسین خریده بود...چشمک

ما هم با هم رفتیم تو حیاط که یکم ترقه بازی کنیم که دیدیم انقدر هوا پسه  و دور از جون عین جنگ جهانی سومه گفتیم تا مصدوم و مجروح ندادیم پا به فرار بزاریم....

خلاصه سریع جیم شدیم تو خونه و چند تا عکس بیشتر نشد بگیریم...حــیف...ناراحت

@

آخر شبم رفتیم دربند کباب زدیم...جای همه خالی،تا دوازده شب بیرون بودیم و سه تا رستوران رفتیم(دوتاش برای قلیون)خجالت

عکسها در ادامه....

 

من و ایلیا:کاملا گرخیده و ترسیده!!!!.هیپنوتیزم

me  & i

ایلیا و امیر حسین جونم:نگاشون کنین،جفت شدن میخوان بترکونن.خخخخنیشخند

i&a

وحالا عکسهای دربند:

من و ایلیا و امیر حسین جون:

mia

اینم من و ایلیا با غول حاجی فیروز رستوران!خنده

haji

پایان.

 زبان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

خاطره مامان بردیا
12 فروردین 92 12:37
ههههههه قربون قیافه ی گرخیده ایلیا
الهه
14 فروردین 92 7:00
چهارشنبه سوريت مبارك. خوشگله.
مامان محمدحسن کوچولو
14 فروردین 92 17:30
سلام فرناز خانوم

سال نو مبارک ... پسملیتون خوبه؟

میشه یه سوال یواشکیبپرسم؟

شما متولد چندین؟



مرسی عزیزم...من متولد 68 هستم عزیزم.

سپید مامان علی
21 فروردین 92 14:09
هههه چه چهارشنبه سوری داشتید... حسابی ایلیا جونی ترسیده.. امیدوارم همیشه شاد باشید
ندا مامان ملینا
23 اردیبهشت 92 9:23
عزیزکم چهارشنبه سوريت مبارك.