ایلیا محمدیایلیا محمدی، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

ایلیا نفس مامان و بابا

عید نوروز 92

1392/1/1 3:32
نویسنده : فرناز فرجی
1,181 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره عید نوروز اومد و ایلیا جونم دومین بهار زندگیش رو دید.قلب

امسال ما خونه ی مامان بزرگ پدری ایلیا مهمون بودیم...

و انقدر یهویی سال جدید رسید که نفهمیدیم کی عید شد!!! و همگی هول شدیم...

همشم تقصیر یه شبکه تلوزیونی که نا گفته بماند بهتره بود...منتظر

بهر حال پسرم امیدوارم امسال سال خوبی برای هممون باشه...

انشالله همه ی مریض ها شفا پیدا کنن و هیچ گرسنه ایی رو زمین نباشه...

sofre 7

ادامه:

من و ایلیا و بابا سعید مهربون.قلب

eyd

اینم ایلیا که بچم اصلا حال و روز خوبی نداشت که بعدا تو یه پست جدا میگم چی شده بود...ناراحت

iliii

عیدتون مبارکقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

الهه
14 فروردین 92 7:02
به به جمع سه نفر خانواده خوشبخت . انشااله هميشه زير سايه پدر مادر باشي. سال نو هم مبارك
خاطره مامان بردیا
15 فروردین 92 19:11
سال نو مبارک. دومین بهار و عید ایلیا جونم مبارک باشه
مريم مامان آرمان
20 فروردین 92 13:49
چه خونواده ي ماهي.الهي هميشه خوش باشيد.برديا چه ناز و مظلوم شده.
سپید مامان علی
21 فروردین 92 14:12
سال نو و دومین بهار زندگی ایلیا جونی مبارک... انشاءالله همیشه در کنار هم شاد و خوشبخت باشید
شبنم
27 فروردین 92 13:10
هميشه خرم و شاد باشيد خانواده خوبي
زهرا
26 اردیبهشت 92 16:38
سلام من زهرام 14 سالمه همیشه به وبلاگی که برای ایلیا ساختید میام من خیلییییییییییییییییی دوسش دارم خاله جون..... این بوس هم از طــــــــــرف من کنش