ایلیا محمدیایلیا محمدی، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره

ایلیا نفس مامان و بابا

یه قرار دوستانه دیگه...

1391/3/10 21:45
نویسنده : فرناز فرجی
2,313 بازدید
اشتراک گذاری

امروز مورخ دهم تیر ٩١ من و ایلیا خونه یکی از دوستهای خوب خوب نینی سایتیم هدی جونم...

دعوت بودیم...

خیلی خیلی بهمون خوش گذشت ...جای همه ی دوست جونا خالی بود...

راستی اینم بگم که به میزبانمون حساب زحمت دادیم و خونه اش رو ترکوندیم....

party

بقیه عکسها توی ادامه ی مطلب...

اول از همه میزبان کوچولو ...

آقا مبین:یه پسر آروم . کنجکاو. در حال جستجو و اکتشاف.خوش تیپ.مهربوون:

mobin joon

و بعد طبق قانون لیدیز فرست...

حدیث خانوومی:هم آروم بود هم شیطون.با لبخند های ملیح.حق خودشو میگرفت.خوشگل.خانووم.

hadis khanoom

آقا مهدی گل:

نیاز به معرفی نداره من عاشقشم...یه پارچه آقا.مظلوم.مامانی.جیگر...با چشمای فوق معصووم..

mehdi jon

آقا رهام خوش هیکل:

یه پسر خوش قد و بالا.خوشگل و برنزه...خوش تیپ . مهربوون..

roham

اینم از ایلیا:

عشق مامان...نفس مامان...پسمل مامان...و......

iliya jjoon

اینم عکس های دسته جمعی:

daste jami

1233

12233

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مهسان(مامان رادین)
20 تیر 91 23:55
بوووووووووس برای ایلیای ناز که ماشالله آقا شده عکسها خیلی قشنگ بودن و خیلی لذت بردم
مهدیه
21 تیر 91 8:31
همیشه به گردش خاله.. خوش بگذره... بوسسسسسسسس
مامان یاسمین زهرا
21 تیر 91 13:28
چقدر قشنگ.انشاا... همتون همیشه سالم و شاد باشین کوچولوهااااااا
هدی مامان مبین
21 تیر 91 18:17
خیلی خوش گذشت... همیشگی باشه ایشالا ببوس ایلیای نازم رو
نسرین مامان بردیا
22 تیر 91 2:22
چه نی نی های گوگولی اینجان!!!! ماشالله.... همیشه به گردش و دور همی....
lمريم مامان آرمان
22 تیر 91 18:00
عالي بود فرناز جون.عالي.
چه مهموني جذابي.منم دوست داشتم مي بودم.


مرسی عزیزم جای همه ی دوستان خالی بود...
خاطره مامان بردیا
23 تیر 91 10:56
همشون دوست داشتنی و خوردنی اند
maman ranai
23 تیر 91 16:01
100000 BOSSSSSSS
شیوا
26 تیر 91 12:56
من عاشق ایلیا شدم با اون تیپ خوشگلش و بوس های خوشمزش
سپید مامان علی
31 تیر 91 17:11
انشاءالله همیشه به مهمونی و خوشگذرونی...به این وروجکهای شیطون هم معلومه حسابی خوش گذشته...همشون دوست داشتنی هستند مخصوصا ایلیای ناز خودمون
فهیمه مامی حدیث
3 مرداد 91 17:06
قربون خوش اخلاق خودم اول شدنت تو سها هم مبارک
lutus
7 مرداد 91 15:22
سلام من هر جا عکس ایلیا عسلی باشه بهش رای میدم همین چند روز پیش مجله شهرزاد رو گرفتم عکس ایلیا جون بود منم فقط فقط به ایلیا جون رای دادم انشالله مثل همیشه برنده بشه .


مرسی لوتوس جون...منم شما رو هیچ وقت یادم نمیره...بوووووس...
مامان محمدسجاد
9 مرداد 91 14:43
سلام عزیزم.ببخشیدا اون لباسی ک طرح هندوانه هستش رو میشه بگی از کجا خریدی.من خیلی خوشم اومده.ممنون


از بوستان عزیزم میدان پونک سیسمونی آیسان...