ایلیا محمدیایلیا محمدی، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره

ایلیا نفس مامان و بابا

چهارده ماهگی و بوسه های خوشمزه ی ایلیا!!!

1391/4/21 21:07
نویسنده : فرناز فرجی
675 بازدید
اشتراک گذاری

پسر مامان امروز چهارده ماهه شدی...

روز به روز از قبل مهربون تر باهوش تر و خوشگل تر میشی...قلب

دقتت به چیزهای کوچولو و ربطشون بهم آدمو متحیر میکنه....

اینم بگم که حسابی ددری شدی...یهویی میری کفشاتو پیدا میکنی و میایی بزور دستمونو میگیری یا میری دم در ورودی و داد بیداد میکنی که آهای من میخوام برم دد...البته دد زورکی...شیطان

و ماهم اکثر اوقات تسلیم میشیم!!!

تازگیها بوسه  هات خیلی خوشگل و خوشمزه شدن...بیشتر از قبل و هیچ محدودیتی نداری

برای انتخاب کسانی که بوسه برایشون میفرستی...چه نگهبان مجتمع...چه مامان و بابا...هیچ فرقی نمیکنه...ماچ

عشق و مهربونیتو با همه تقسیم میکنی... مرسی از اینهمه مهربونی...عاشقتم...قلب

بووووووووووووسه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سمانه مامان کیمیا
9 مرداد 91 23:39
مبارکهههههههههههه 14 ماهگیت....جونم با اون مژه های بلندش و لبای اماده بوس کردنش عسیسمممممممممم...خیلی با حال بوس میکنه
مامان کیان
10 مرداد 91 0:40
ای جااااانم منم بووووووووووووس
سپید مامان علی
10 مرداد 91 14:17
فدای لبهای غنچه شدت برم...وای که بوسهات چقدر خوشمزه هست خوشگلکم...دلم الان ایلیا با اون بوسهای خوشمزه خواست
خاطره مامان بردیا
12 مرداد 91 12:02
الهی من فدای تو بشم با اون لبای خوشمزه ات بردیا که از اون روز هی دارم باهاش تمرین می کنم عمرا یاد بگیره