ایلیا محمدیایلیا محمدی، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره

ایلیا نفس مامان و بابا

مسابقه ی عکس روی جلد مجله ی شهرزاد

1391/5/3 21:58
نویسنده : فرناز فرجی
2,181 بازدید
اشتراک گذاری

مجله شهرزاد توی این شماره اش یه مسابقه برگزار کرده برای انتخاب عکس روی جلدش توسط خواننده هاش...

ایلیا هم توی این مسابقه شرکت داده شده...

این مسابقه اس ام اسی هست...

اونهایی که دوست دارن به ایلیا رای بدن:

کد :  010  رو به شماره ی 20009592 بفرستند...

همه

همه 2

ممنونم از همتون بوووس...قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سپید مامان علی
10 مرداد 91 14:18
وای فدای این پسمل مهربون بشم
مگه میشه بهش رای نداد

من با دو تا گوشهای خودم و دو تا گوشیهای همسرم و گوشی خواهرم بهش رای دادم...انشاءالله مثل سریهای قبل برنده میشه

هورااااااااااااااااااااااااا


مرسی سپیده جونم...ممنونم...بووووووووس...

متین مامی ایلیا
11 مرداد 91 1:51
من همین الان فرستادم
چجوری میشه عکس نی نی رو فرستاد؟؟؟


مرسی عزیزم...

من ایمیل کردم...
خاطره مامان بردیا
12 مرداد 91 12:02
انشاءاله که ایلیا جونم اول می شه
هانیه صفری
15 مرداد 91 23:03
سلام من که می دم !!!!!!!!!!!! حالا بقیه رو نمی دونم!!!!!!!! پس به منم سر بزنین نظر هم بدین ممنون می شم بای بای راستی ایلیاتون خیلی خوشمله ها!!!
بهناز مامان یلدا و سروش
25 مرداد 91 2:24
سلام پسمل خوشگل. ای جانم حتما بهت رای میدم. انشاالله برنده میشی.