ایلیا محمدیایلیا محمدی، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره

ایلیا نفس مامان و بابا

پانزده ماهگی ایلیا جونم...

1391/6/4 13:53
نویسنده : فرناز فرجی
1,026 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکم در آستانه پانزده ماهگی تو و البته خودم!!!!من هر روز و هر روز بیشتر به تو وابسته میشم...قلب

 و هر صبح بیشتر از صبح قبل عاشقانه نگاهت میکنم ،که چه زیبا به خواب رفته ایی ...فرشته

غرق خوشحالی میشوم که خدا تو را به ما هدیه داد و نا خود آگاه  بوسه بارانت میکنمت...ماچ

و غرق در بهترین لذت دنیا میشوم...آه خدایا هزار هزار بار سجده ی شکر به درگاهت که این نعمت بزرگ رو

به ما ارزانی داشتی...

پسرک شیرینم عاشقانه دوستت دارم...پانزده ماهه شدنت مبارک...هورا

 

فیگورو دارین؟؟؟

فیگورو دارین؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سپید مامان علی
6 شهریور 91 8:20
ایلیا خان خوشگل 15 ماهه شدنت مبارک
خاطره مامان بردیا
25 شهریور 91 15:06
من که کشته ی این فیگور شدم به خدا