ایلیا محمدیایلیا محمدی، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

ایلیا نفس مامان و بابا

نوزده ماهگی ایلیا و یه عالمه کارهای جدید...

1391/9/21 12:19
نویسنده : فرناز فرجی
473 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها هر دقیقه و ثانیه اش برایمان تازگی دارد و خیلی خیلی جذاب است.قلب

چون که تو هر لحظه با یه حرف جدید یا یه کار تازه و یا رفتار بامزه ما رو سورپرایز میکنی.

مثلا هر روز که از خواب پا میشی احوال تک تک اون هایی رو که میشناسی ازم میپرسی...

مامان، بابا؟ من:سرکاره. مامان،عمه؟ من :خونه اشونه.مامان،مانی(مامانی)؟ من: خونه اشونه .

مامان،عمو؟ من:خونه اشونه. مامان،امیر؟ من:رفته مدرسه.

و تو در حالی که خیالت از بابت مکان قرار گیری! همه راحت شده،با رضایت میخندی!

جند تا کتاب برات خریدم که شدیدا بهشون علاقمند شدی اسمشون میمی نی ه. و تا منو بیکار میبینی

کتابهاتو میاری تا برات بخونمشون...هر کدوم رو حداقل سه بار!!! آخرش مجبور میشم بپیچونمت!!!کلافه

جدیدا قهر هم میکنی...اگه چیزی رو که میخوایی بهت ندیم ، یا ازت بگیریم دراز میکشی رو زمین و سرت رو از ما بر میگردونی وجوابمون رو نمیدی.قهر

وقتی هم که قراره قطره های ویتامینتو بخوری یاپا به فرار میزاری و بلند میگی نه نه نه...یا خودت میری بالش میاری و میخوابی روش و چشماتو محکم میبندی که مثلا من خوابم....واااایی اون موقع میخوایم بخوریمت...خوشمزه

اینم دیکشنری کلمه های جدیدی که یاد گرفتی.

قاقق:قاشق.....قنقال:چنگال......قاقوو:چاقو.....بامبه:قابلمه.....سی دی:سیدی....بییبی:بیبی انیشتن.

ابس:اسب.....اس:عکس.....گوگو:گوگوش!!!(عاشقشی).....درر:دسر.....دنده:دنت....مب:مبل....

اخخخ:یخ.....شیر:شیر.....

و اجزای ریزتر بدنت مثل چونه و ناف و ناخون و ابرو و لب و زبون و دندون و...

(بازم هست الان همینا یادم بود بعدا اضافه میکنم.....)خنثی

kiss me

اینم غر غروی ما:

yammyy

پایان.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ساجده
3 دی 91 13:09
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگر به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید مشکلی نداره میتونید بازم رای بدید
مامان یاسمین زهرا
3 دی 91 14:56
فدای آقای غرغروووووو
سپید مامان علی
5 دی 91 19:03
اولا 19 ماهگیت مبارک آقا کوچولوی عزیزم
دوما فدات بشم که اینهمه کلمه جدید یاد گرفتی...ماشاءالله


مرسی خاله...
متین مامی ایلیا
13 دی 91 14:15
ماشالا چه بزرگ و آقا شدی دوست دارم بوووووووووووووووووووووووس
سمانه مامان کیمیا
13 دی 91 17:00
عزیزم برگ شده ماشالا مرد شدههه قربون گوگو گفتنت قاطی ادممم
خاطره مامان بردیا
16 دی 91 18:46
عکس اولی چقدر نازه
مامان رانیا
15 بهمن 91 21:39