ایلیا محمدیایلیا محمدی، تا این لحظه: 13 سال و 9 روز سن داره

ایلیا نفس مامان و بابا

عاشقانه!!!

1390/6/15 2:04
نویسنده : فرناز فرجی
531 بازدید
اشتراک گذاری

عشق من...

هر روز  با یه سورپرایز جدید من و بابا رو شگفت زده میکنی...

هر روز زیبا تر دانا تر خندان تر و خواستنی تر میشی...

و من هر روز بیشتر از روز قبل از داشتن فرشته ای مثل تو خدا رو شکر میکنم...

 

دوست دارم هر آنچه که در توان دارم در اختیارت بذارم تا هیچ کمبودی نداشته باشی...

وقتی نگاهت میکنم وجودم سرشار از عشق و خواستن میشه...

وقتی خوابیدی کمبودت رو تو بغلم حس میکنم ...ولی حیف که خوابیدی و نمیتونم بغلت کنم....

 

                                               عاشقانه دوستت دارم پاره ی تنم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله ياسمين زهرا
14 شهریور 90 12:04
مامان ايليا جون شيرين كاري جديد آقا ايليا رو كه ننوشتين! منتظريم ديگه