ایلیا محمدیایلیا محمدی، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره

ایلیا نفس مامان و بابا

ایلیا و اولین دور همی دوستانه

1390/12/12 1:00
نویسنده : فرناز فرجی
2,077 بازدید
اشتراک گذاری

روز دوازدهم اسفند من موفق شدم با ایلیا به اولین دورهمی با دوستاش برم...که به همت یکی از دوستای

خوبم جور شده بود....

 

ما با یه عالمه نینی با ماماناشون دور هم بودیم و حسابی به هممون خوش گذشت...و سمانه خانووم(دوست جونم) باعث شد بهباحال ترین مهمونی عمرم برم...وای که خیلی حال داد...

علاوه بر ایلیا منم موفق به دیدن  دوست های خوبم شدم...

اینم از  عکسها....

Dorhami

اینم معرفی تک تک نینی ها:

کیمیا جونم: خوشگل - مهربوون - شیطون - کنجکاو - بازیگوش. 

kimiya

ژینو خانووم:یه خانووم کامل - ساکت - آروم - نمکی و ناز - فکر کنم خجالتی:

jhinoo

الینا خانووم: کوچولوو ترین نینی - خوشگل - آروم - نگاه جذاب:

Elina

بردیا:فوق العاده دوست داشتنی - خنده های قشنگ - مهربون - آقا:

bardiya

فراز: آرووم - ساکت - با دقت - پسر خوب - فکر کنم خواب آلو هم بود جیگر!

faraz

طاها: خوشگل و بور و چشم رنگی - سفید و تپلی - مامانی - یه پارچه عسل!

taha

مهدی: شیطوون زیر پوستی!!! مظلوم - ملایم - خوش تیپ - خوشگل - با نمک

mehdi

امیر علی: باحال - با نمک - بازیگوش - شیطوون - کنجکاو ...

amirali

یونا : که از همه بزرگتر بود ١ سال و شش ماهه فکر کنم... - فوق العاده شیطوون - البته خوشگل و خوش تیپ...

yona

و ایلیا: پسملی گل و گلاب خودم :

ili

و در آخر کیکی که خاله خاطره زحمتشو کشیده بود (خیلی خوشمزه بود)

cake22

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان محمدحسن کوچولو
21 اسفند 90 11:09
من که عکسی نمیبینم!
مامان کیان
21 اسفند 90 13:17
پس عکساش کوووو؟؟؟
خاطره مامان بردیا
22 اسفند 90 15:43
آخ جون چقدر عکس.. مرسی فرناز. بقیه اش هم بزار لطفا.. خوشم اومد اول از خانم ها شروع کردی
خاطره مامان بردیا
22 اسفند 90 16:54
جیگر این گل گلاب و برم من
مامان نوژا
23 اسفند 90 8:05
وای چه نی نی های نازی
مامان رانیا
23 اسفند 90 10:03
به به عجب کیکی خوب کردی خاله نوش جانت همه اش بخور ده ماهگی ات هم مبارک
مامي گل
23 اسفند 90 12:22
وااااي چه باحال منم ميخوااااااام
مامي گل
23 اسفند 90 12:23
نميتونم تو پستهاي اخر نظر بدم چرا؟؟؟؟ عاشق ايليا و نزديك شدن به كيكشم بوووووووس 10 ماهگيت مباااارك قربون خنديدنت
سمانه مامان کیمیا
23 اسفند 90 13:31
خیلییییییییییییی قشنگگگگگ بود مرسی
متین مامی ایلیا
24 اسفند 90 15:48
10 ماهگیت مبارک گل پسری. درشکفتن جشن نوروز برایت در همه ی سال سر سبزی جاودان وشادی اندیشه ای پویا و آازادی و برخورداری از همه نعمتهای خدادادی آرزومندم . . . نوروز پیشا پیش مبارک
lily
1 فروردین 91 23:13
سلام ایلیا جونم خوش به حالتون که با دوستاتون دورهم جمع شدین من میخوام برای پست کیک ده ماهگی هم کامنت بزارم چون قسمت نظراتش باز نمیشه خیلی بانمک کیک میخوری عزیزم .. ده ماهگی ات مبارک.. اصلا درستش همینه.. آدم بزرگا بلد نیستن کیک بخورن برای همین از چنگال و کارد استفاده میکنن... کیف کردم وقتی کیک خوردنت رو دیدم
نوشین مامان ایلیا
27 فروردین 91 15:06
وای خوش به حالتون.عزیزم ایلیا تو عکس چه مظلوم نشسته.ایلیا رو ببوسین
سپید مامان علی
2 اردیبهشت 91 14:01
همگی خوش به حالتون شده....جای علی من حسابی خالی بوده
لیندا
4 اردیبهشت 91 10:40
ایلیا جون امیدوارم همیشه سایه پدر و مادرت بالا سرت باشه تا اونا هم از این نعمت الهی خوشحال باشن امیدوارم همیشه مادر مهربونت شاد و خوشحال باشه دوست شما لیندا