ایلیا محمدیایلیا محمدی، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره

ایلیا نفس مامان و بابا

تولد یکسالگی آقا ایلیا

1391/2/21 19:32
نویسنده : فرناز فرجی
2,709 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره روزی که یکسال منتظرش بودیم رسید...

سالروز پا گذاشتن یه فرشته ی کوچولوی خوشگل و ناز روی زمین...

تولد ایلیا کوچولوی ما...واقعا باورش سخته...باورم نمیشه یکسال گذشت...چقدر زود...چقدر زیبا...

دلم برای تک تک لحظه هاش تنگه...واسه اولین باری که دیدمت... اولین باری که بغلت کردم...

اولین باری که بهت شیر دادم...اولین باری که نگاهم به نگاهت گره خورد و دلم لرزید...

و همه ی اولین هایی که باتو تجربه کردم...وشگفت انگیز ترین تجربه ی دنیا...

مادر شدن...تو به من مادر شدن رو هدیه کردی...حسی که انگار وجود آدم رو دو تکه میکنه...

وقتی که حس میکنی دیگه یک نفر نیستی ... و چقدر زیباست این حس...

حالا بعد از یکسال...یکسالی که به نظرم شاید چند ماه بود...

اولین تولدت رو جشن گرفتیم...پسرم عاشقانه دوستت دارم...تولدت مبارک...هورا

تولدت مبارک

کیک تولد یکسالگی

تزیینات تولد یکسالگی

 

شام تولد یکسالگی

 

کادوی تولدت

اینم کادوی تولدت...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان یاسمین زهرا
9 خرداد 91 16:20
تولدت مبارک جیگر خاله. دست مامان هنر مندت درد نکنه.به به چه کادوی قشنگی
سپید مامان علی
17 خرداد 91 15:37
یکسالگیت مبارگ پسمل طلااااا....چه تولد خوشگلی....چه خوردنیهای خوشمزه ای....چه کادوی قشنگی.....دست مامان فرناز درد نکنه...که این همه زحمت کشیده
شاپرک مامان مهدی
19 خرداد 91 0:36
تولدت مبارک باشه اقا ایلیا دست مامانی هم درد نکنه چقدر زحمت کشیده همه چیز عالی قشنگ بود فرنازجون
مامان نوژا
5 تیر 91 9:07
عزیزم مبارکت باشه دست مامانی هم درد نکنه
شاپرک
8 تیر 91 10:56
سلام مامان ايليا من مامان آيدينم که باهم توي آتليه سهابرنده شديم...خانمي ميشه بگي اين ژله هاي خوشگل براي تولد ايليا جون رو ازکجاتهيه کردي؟ممنون ميشم گلم



عزیزم ژله ها زو خودم درستیدم...