ایلیا محمدیایلیا محمدی، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

ایلیا نفس مامان و بابا

ىه قرار دوستانه ی خوب دیگه....

1391/7/28 20:01
نویسنده : فرناز فرجی
2,053 بازدید
اشتراک گذاری

روز جمعه ...بیست و هشتم مهر ماه....

من و جمعی از دوستان نینی سایتیمون تصمیم گرفتیم که تا هوا خیلی سرد نشده،

یه قرار خوب و باحال  بزاریم...که البته یکم سرد بود...ولی یکم!!!

قرارمون توی پارک لاله بود...خیلی خوش گذشت...البته نینی ها هر کدوم میخواستن به یه سمت

بدوند و شیطونی کننو این قضیه باعٍث شد که مامانا کمتر با هم صحبت و درددل کنن...

ولی کلا خاطره انگیززززز بوووود...

iliyaaaa

برای دیدن بقیه عکسها برین تو ادامه ی مطلب:قلب

اول از همه خانووم ها...

کیمیا جون که خیلی ناناز شده بود:

 

kimiyaa jooni

حدیث خانووم که موهاشو کوتاه کوتاه کرده بود و یه تل خوشگل زده بود:

hadisss

و بعد هم آقا کوچولوووهای باحال...

آقا بردیای شیطوون و دونده!!!

bardiyaa

علی جون پر جنب و جوش و مهربوون:

aliii jooni

آقا رادین خوشگل و جذاب که متاسفانه اونجا افتاد زمین و مماخش اوف شد و کسلش کرد:

radiin pesari

آقا فراز دانشمند کوچولوی ما که خیلی بانمک شده بود...بزنم به تخته...

faraz joon

آقا نیمای آروم و ناز:

niiima

آقا رادمهر خوش تیپ و آقاااا:

radmehr

آقا امیر علی که خیلی جدی بود...:

amirali

ایلیا اینجا چی خورده؟ لیمو؟ ذغال اخته؟ ترشی؟

نهههههه....سیب!!!!

siiiib

اینم از کیمیا و ایلیا وقتی مچشون توسط بردیا گرفته شد!!!!!چشمک

kimi o ili

اینم از عکس دسته جمعی....

hamegi

تموم...به امید قرار های بعدی...قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

sepid maman ali
6 آبان 91 23:55
pas ko aksash?
مهدیه
7 آبان 91 7:31
همیشه به قرار و تفریح باشید.. امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید... پس کو عکسهااااا!!!!!!!!
گلابتون
7 آبان 91 9:03
سلام دوست عزیز خدا پشت و پناه فرزندت باشه سایت گلابتون نگاه ویژه ای به بانوان داره و از بخش های متنوع، حالب و متفاوتی درس شده حتما به ما سر بزن منتظرتیم www.golabaton.com
مامان رانیا
7 آبان 91 19:54
همیشه به سلامتی و خوشی عکسهات کو؟
مهدیه
8 آبان 91 7:37
مرسی .. عکسها عالی بود.. انشاءالله همیشه به شادی باشید و حسابی بهتون خوش بگذره...
سپید ماما علی
8 آبان 91 8:13
خیلی عکسها قشنگ شدن فدای تک تکشون اونجایی که ایلیا داره سیب می خوره خیلی باحالهههههههه
خاطره مامان بردیا
11 آبان 91 12:54
وای چه عکسای باحالی... مخصوصا سیب خوردن ایلیا و قیافه اش
مامان بهار
15 آبان 91 16:12
چقدر جالب... همتون دوستای وبلاگی هستید یا قبلا" همدیگرو می شناختید؟ خیلییی خوبهههه
سمانه مامان کیمیا
19 آبان 91 20:47
چه عکسای قشنگییی
رومينا
2 آذر 91 14:19
مامان فرناز چقدر گل پسرت بزرگ شده ماشالا
الهي دورش بگردم

خيلي دوست داشتم باهات حرف بزنم ماماني
برادر زاده ي من هم به شكر خدا پسر شد

آخر هاي بهمن به دنيا مياد
به مامانش گفتم كه حق نداره ببريش جاي ديگه و اتاقش مياد تو اتاق خودم
تمام وسايل اتاقمو جا به جا كردم كه خلوت بشه و وسايل جيگر طلام جا بشه

مامان و باباش گفتن چون من از همه بيشتر منتظر اين فرشته كوچولو بودم خودم براش اسم انتخاب كنم
منم انتخاب كردم مهرسام
اسم باباييش مهرداد هست
مهرداد يعني خورشيد
مهرسام يعني زاده ي خورشيد
كلي گشتم تا يك اسمي انتخاب كنم كه هم به مهرداد بخوره و هم معنيشون يك شكل باشه و از مهمتر اسمش پارسي و آريايي باشه نه عربي
خلاصه اين اسمو پيدا كردم

فقط از يك چيزي خيلي نگرانم اونم اينه كه نكنه بچمون به دنيا اومد زردي بگيره

چقدر حرف زدم

ببخشيد اخه دنبال يك ماماني ميگشتم كه كلي باهاش صحبت كنم

ار طرف من ايلياي ناز و دوست داشتنيتو ببوس
خيلي خيلي دوستتون دارم
بوووووووووووووووووووووس


مرسی عزیزم...اسم فوق العاده زیبایی انتخاب کردی...
انشالله که نینیتون به سلامتی بدنیا بیاد و اصلا زردی نگیره...
خوش به حال مهرسام که عمه ایی به این مهربونی داره...خوشحال میشم بازم سر بزنی...بوووس.
نرگس مامان باران
19 دی 91 7:08
سلام دوست من من یه دختر خیلی ناز دارم که تو مسابقه اتلیه سها شرکت کرده وخیلی دلش میخواد اول بشه زحمت میکشی به وبمون بیایی وتو قسمت پست ثابت ادرس مستقیم اتلیه رو گذاشتم به دخملم باران مظفری امتیاز 5 رو بدی بعد از اتمام رای گیری مینویسه رای شما ثبت شد مرسی منتظر رای شما هستمااااااااااااا یاران قول میده 30 ثانیه بیشتر وقتتون رو نگیره فقط تا 20 دی میشه رای داد فقط تا 12 امشب مهلت دارین اگر قبلا رای دادین بازم میتونید رای بدید ادرس مستقیم اتلیه http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5