ایلیا محمدیایلیا محمدی، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

ایلیا نفس مامان و بابا

مسابقه ی عکس روی جلد شهرزاد

1391/8/8 0:55
نویسنده : فرناز فرجی
1,793 بازدید
اشتراک گذاری
سلام به همگی:

ایلیا توي مسابقه مجله شهرزاد شركت كرده و الان با کمک شما جز 25 نفر برتر شده و حالا برای اول شدنش دوباره به کمکتون نیاز دارم .قلب
عکس برنده ی مسابقه روي جلد مجله شهرزاد چاپ میشه...بشتابید...

برای رای دادن باید کد: 010 رو به شماره ی 20009592 اس ام اس کنین...به همین سادگی!
هم اکنون نیازمند رای های سبزتان هستیم...ماچ
 
mosabeghe

بازم ممنون...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مهدیه
8 آبان 91 7:38
ایلیا جونم.. من بهت رای دادم خاله.. امیدوارم برنده بشی و عکس خوشگلتو روی جلد مجله ببینم...
سپید ماما علی
8 آبان 91 8:10
انشاءالله که پسرمون اول میشه و عکس میاد رو جلد مجله.....اون وقت خودم میام درسته میخورمش
سارا مامان رادین
9 آبان 91 12:31
ما که با هرچی موبایل دم دستمون بود رای دادیم!!!!!!!! آخه حیف نیست خواننده هاشونو از عکس خوشمل پسر ما محروم کنن؟؟؟؟ اوله- من میدونممممممممممم
خاطره مامان بردیا
11 آبان 91 12:52
مگه می شه به ایلیا خوشگلم رای نداد؟! انشاء اله که اول می شه
سمانه مامان کیمیا
19 آبان 91 20:45
منم دادم همون اولاااااااااا منتظر عکس رو مجله اش هستیممممممم
سمانه مامان کیمیا
19 آبان 91 20:46
ما منتظر عکس رو مجله اش هسیتممممممم این اقا خوش تیپه رو من همون اولا رای دادمممم