ایلیا محمدیایلیا محمدی، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

ایلیا نفس مامان و بابا

هوووووراااا تولد دسته جمعی

1392/3/30 14:17
نویسنده : فرناز فرجی
1,971 بازدید
اشتراک گذاری

امروز مورخ 30 خرداد 92 من و  چند تا دوستهای خوبم که مامان های اردیبهشتی سال 90 بودیم یه جشن تولد دسته جمعی با حال واسه همه ی بچه های خوشگلمون گرفتیم.

که هماهنگی هاش با خاله سمانه و موسسه رنگدونه بود.

کیک رنگین کمونی :

تولد دسته جمعی رنگین کمونی 2

 

دست همه درد نکنه بریم داخل واسه عکسها...

 

 

قسمتی از تزیینات جشن تولد رنگین کمونی:

تولد دسته جمعی رنگین کمونی 2َ

ایلیا در بدو ورود کاملا بهت زده!!!تازه خوبه یه بادکنکم از عمو بادکنکی گرفته !!!

تولد دسته جمعی رنگین کمونی 2

یه عکس نیمه دسته جمعی نشسته!راست به چپ:

ایلیا - امیر علی سمیه جون-امیر علی فاطمه جون-طاها بهار جون

تولد دسته جمعی رنگین کمونی 2

اینم ایلیا بادکنک به دست!

تولد دسته جمعی رنگین کمونی 2

اینم یه مدل دیگش!!!

تولد دسته جمعی رنگین کمونی 2

اینجا عمو دی جی داره آهنگ میزنه و بچه ها هم میرقصن.

راست به چپ:دیبا سادات - پارسا -ایلیا - رادین جون.

 تولد دسته جمعی رنگین کمونی 2

اینجا هم قسمت دکور خانم عکاس بود و کیک هم دکور!!!

بچه ها هم در حال تزینن کیک به سلیقه خودشون!!!

تولد دسته جمعی رنگین کمونی 2

اینجام همین طور:

تولد دسته جمعی رنگین کمونی 2

ایلیا و رادین جون به خیلی چیزها صفا دادن!!! از جمله:

دکور قسمت عکاسی:

تولد دسته جمعی رنگین کمونی 2

و یه فوتبال مشتی هم با یه به اصطلاح" توپ" بازی کردن که بعدا متوجه شدم جزیی از برنامه تولده و جریان داره!!! (خوب شد درب و داغون نشد حالا!!!)

تولد دسته جمعی رنگین کمونی 2

اینم از کیک...که آوردنش همان و حمله ی بچه ها بهش همان!

تولد دسته جمعی رنگین کمونی 2

یه سکانس کیکی دیگه:

 تولد دسته جمعی رنگین کمونی 2

یه سکانس کاملا شیرین!!! (نمیشد حالا تستش نکنی!)نیشخند

تولد دسته جمعی رنگین کمونی 2

یه عالمه کادوی خوشگل...به رسم مکزیکی که هر مامان واسه یه بچه بنا بر قرعه کشی کادو خریده بود.

تولد دسته جمعی رنگین کمونی 2

و کادوی ایلیا که خاله فرخنده جون مامان الینا کوچولو زحمتشو کشیده بود.خیلی ممنونم.

تولد دسته جمعی رنگین کمونی 2

اینم از گیفت رنگین کمونی با یه عالمه نینی های خوشگل و ناز:

تولد دسته جمعی رنگین کمونی 2

و اما همون به اصطلاح توپ:جریانش این بود که داخلش پر از شکلات بود و سرش نخ دادشت که چند تا بچه باید انقدر میکشیدنش که درش باز شه و شکلات هاش بریزه زمین و همه ی بچه ها شکلات ها رو جمع کنن:

تولد دسته جمعی رنگین کمونی 2

که البته من موفق به ثبت عکس از زمان وقوع حمله نشدم!!!

اینم بگم که پذیرایی هله هوله ایی اعم از:پاستیل،آبمیوه،کیک،پاپ کورن و پذیرایی عصرونه هم نودل و ساندویچ تست بود.

دو تا عکس هم خانم عکاسی که اونجا بود ازمون گرفت که بعدا میزارم اینجا...

خیلی بهمون خوش گذشت دست همه ی کسانی که زحمت کشیدن درد نکنه.

 

عکس زیاد مونده ولی خسته شدم شاید بعدا دوباره بیام کاملترش کنم...ببخشید.بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

سپید مامان علی
7 تیر 92 9:46
واقعا فکر خوب و جالبی بود.. تولد دسته جمعی فرشته های بهار 90 عکس های ایلیا خان هم که مثل همیشه قشنگ و زیبا بود انشاءالله تولد 120 سالگیتون رو دسته جمعی جشن بگیریم
مامان حسین جون
7 تیر 92 12:27
سلام دوستان گلم حسین جون وپسرخاله ش محمدیزدان جون درمسابقه جشنواره تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده دوستان عزیزم اگه می تونید باارسال یک اس ام اس باقیدکد202 203 به شماره 20008080200بهشون رای بدین لطفا کدها رو همینجور که نوشتم بنویسین بدون خط فاصله یا هر علامت دیگه ای از لطف شما سپاسگذارم
مامان بهار
7 تیر 92 15:21
جیملم
تولدت مبارک
من قبل از وبلاگ خودت عکساتو تو وبلاگ بردیا جون دیدم
کلی ذوق زده شدم که تو بودی
کاش امیر علی جونم بود

ماچ ماچ


مرسی عزیزمممم
مامان بهار
7 تیر 92 15:22
سلام عزیزم لطفا تو مسابقه نی نی وبلاگ کمکم کنید تا بتونم رای بیارم بی زحمت یه سر به وبلاگ شیرین تر از عسلم بزنید و با دیدن عکس کد 230 رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنید اگه براتون امکان داره با چند تا سیم کارت بفرستید یا به دوستاتون هم بگید ،،یه دنیا ممنونم امیدوارم بتونم جبران کنم راستی فقط به یه نی نیlمیتونید رای بدید بعد از این که رای دادید به من خبر بدید تا بدونم کدوم یکی از دوستای مهربونم کمکم کردن و تعداد رای ها رو هم داشته باشم یه دنیا سپاس
مامان بهار
7 تیر 92 15:22
ب پسری بیا رای بده
مامان بهار
8 تیر 92 1:41
اصلاحیه
مهم مهم مهم
کد امیرعلی جون 230 هستش اگه تو پیامی که واستون فرستادم چیز دیگه ای قید شده در جریان باشین
بازم ممنون


باشه عزیزم من به سه نفر رای دادم که یکیش شمایی یکیش پسملم.
مامی گل
8 تیر 92 16:45
خوش تیپ تولدت مبارک حسابی حال کردین و خراب کاری اره ؟ قربونت برم بوووووووووس کادوهات هم مبارک خیلی نازن
سارا مامان رادین
9 تیر 92 9:31
فدایه این پسر آقا بشه مادر خانومش!!!!!!!!!
فرنازی یادت باشه کارین رو ....
از الان بچه ام ......


الهی قربون عروووسم برم من دل کوچولوشوووو...
مهدیه
9 تیر 92 13:13
مبارک باشه.. مثل همیشه عالی بود..
ندا مامان ملینا
13 تیر 92 11:39
تولد همگیتون مبارکککککککککککککک عکسا همگی عالی بود .می بوسمتون فرشته های بهاری
هدی مامان مبین
13 تیر 92 18:22
فدای تک تک این دوساله های خوشمزه..
تنشون سلامت....دلشون شاد...
جای من و مبین هم خاللللللللللللللللللللللللییییییییییییییییییییییی




جاتون خیلی خالی بود دوستم.
مامانی غزل
8 مرداد 92 16:45
سلام ایلیا جون دوست داری با هم دوست بشیم؟؟؟ من تازه یک ماه اومدم دلم میخواد دوستای خوب پیدا کنم اگه دوست داشتی بیا به وبم اگه خوشت اومد لینک کن و خبرم کن منتظرماااااااااا