ایلیا محمدیایلیا محمدی، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

ایلیا نفس مامان و بابا

رزویلا یه مریضی عجیب و بد اخلاق!!!

1392/2/31 2:07
نویسنده : فرناز فرجی
1,119 بازدید
اشتراک گذاری

سه روز بود که بی دلیل تب داشتی و داغ بودی و هیچ علامت دیگه ایی نداشتی...متفکر

بعد از روز سوم وقتی داشتم لباستو عوض میکردم که بریم مهمونی متوجه لکه های قرمزو زیادی رو شکمت شدم که خودم احتمال دادم آلرژی باشه...ولی نبوووود!!!گریه

همینجوری دونه ها توی تنت پخش شد و همونجوری هم تو بد اخلاق و بداخلاق تر شدی...یکمم خوابالو شده بودی.خمیازه

حالا ما ٢٦ (اردیبهشت)عروسی دعوت بودیم و مجبور بودم ببرمت و خدا خدا میکردم تا اونروز بهتر شی...

وای که چه حدس هایی زدیم از آبله مرغون گرفته تا سرخک و ... که با یکم تحقیق توی نت و دوستام فهمیدم اسم مریضی ات رزویلا هست که تقریبا تازه اومده!!!آخ

خلاصه الحمدالله زیاد مریضی سختی نبود و تو تا روز عروسی کاملا خوب شدی در کل میتونم بگم دوره اش شش روزه بود.سه روز تب سه روز دونه...یول

پسرکم انشالله دیگه هیچ وقت مریضی ات رو نبینم...قلب

رزویلا

پایان.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

زهرامامانه ایلیا جون
7 تیر 92 2:26
الهی بمیرم خاله جون
زهرامامانه ایلیا جون
7 تیر 92 2:26
سلام عزیزم لطفا تو مسابقه نی نی وبلاگ کمکم کنید تا بتونم رای بیارم بی زحمت یه سر به وبلاگ شیرین تر از عسلم بزنید و با دیدن عکس کد 199رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنید اگه براتون امکان داره با چند تا سیم کارت بفرستید یه دنیا ممنونم امیدوارم بتونم جبران کنم راستی فقط به یه نی نیlمیتونید رای بدید بعد از این که رای دادید به من خبر بدید تا بدونم کدوم یکی از دوستای مهربونم کمکم کردن و تعداد رای ها رو هم داشته باشم یه دنیا سپاس
ملیحه مامان پریا
7 تیر 92 2:35
ای جونم ایلیای عزیزم پریای من هم 18 ماهگی این مریضی که اسمش روزئولا بود ور گرفت خسته نباشی مامانی
سپید مامان علی
7 تیر 92 9:41
امیدوارم دیگه هیچ وقت مریض نشی آقا کوچولو عجب مریضی عجیب غریبی امیدوارم همیشه تنت سالم و لبت خندون باشه
هدی مامان مبین
13 تیر 92 18:30
تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد... عزیزممممم