ایلیا محمدیایلیا محمدی، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

ایلیا نفس مامان و بابا

دسته گل های جدید من.

1390/5/29 0:28
نویسنده : فرناز فرجی
571 بازدید
اشتراک گذاری

dastaneman

چند وقته دیگه زیاد با پستونکم حال نمی کنم و ترجیح میدم به جاش انگشتامو تا ته حلقم تو دهنم فرو کنم تا جایی که...(فکر کنم تو عکس مشخص باشه)!!!

خلاصه واسه رسیدن به انگشتای دستم هر کاری میکنم...تا جایی که تقریبا به یه پهلو بر میگردم و با تمام قوا ملچ ملوچ راه میندازم....خوشمزه

 

که اگه مهمون خونمون باشه همه یه جوری به مامانی ام نگا میکنن انگار که ٢ روزه بهم شیر نداده...!!!عینک

 راستی تازگیا با لبام حباب درست میکنم در حد لالیگا!!! میشه یه درخت رو باهاش آبیاری کنی!!!نیشخند

بعضی وقتام واسه اینکه مامانو بابامو بچزونم یه بغض اساسی الکی تحویلشون میدم(همراه با اشک تمساح)

طوری که تقریبا کباب میشن!!!نگران

چند روزی هم میشه وقتی مامانو بابا کار دارن الکی واسه جلب توجه جیغ و داد راه میندازم...

ولی هنوز نتونستم دمر بشم فقط میتونم تا سینه بلند شم!!!

daste khoshmaze

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)