ایلیا محمدیایلیا محمدی، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

ایلیا نفس مامان و بابا

اولین حرکت اکشن من!!!

1390/5/30 14:45
نویسنده : فرناز فرجی
674 بازدید
اشتراک گذاری

مامانم منو گذاشته بود رو بالش و داشت اتاقمو مرتب میکرد.

منم طبق معمول واسه رسیدن به دستام و نوش جون کردنشون تمام تلاشمو میکردم...خوشمزه

که یهو...

دیدم دمر شدم!!! وای که چه کیفی داد...هورا

مامانم از تعجب دهنش وا مونده بود ... بعدم از خوشحالی یه عالم خندید،و تند تند ماچم کرد...گاوچران

(جوری که یه جورایی از کاری که کردم پشیمون شدم!!!)کلافه

و وقتی آبا از آسیاب افتاد یواشکی دوباره دمر شدم که مامانم بازم مچمو گرفت!!!

و دوباره له کرد منو!!! خلاصه با سورپرایزهایی که هر روز براشون دارم...عینک

مامان و بابا هر روز بیشتر و بیشتر عاشقم میشن...قلب

                              

                                                                              خوش به حالم!!!نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سيد كوچولو
30 مرداد 90 15:06
مباركه مبارك... منم كه اولين بار دمر شدم مامانم داشت از سولاخي اون دينگ دينگ نيگام ميكرد و يهو جيغ كشيد افرين.. بعد هم پستونكمو گذاشت جلوم گفت برو بگيرش.. چه توقعاتي؟؟؟!! دينگ دينگ= موبايل جهت فيلمبرداري