ایلیا محمدیایلیا محمدی، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره

ایلیا نفس مامان و بابا

ایلیا و اخلاق بسیار بسیار خوبش!!!

1390/7/4 20:13
نویسنده : فرناز فرجی
1,694 بازدید
اشتراک گذاری

asale maamaan

 

پسر گلم چند روزه خیلی بد اخلاق شدی عزیزم...قهر

همش در حال غر غر و گریه کردنی....گریه

دیروز که رفتیم هایپر استار فقط نیم ساعت تو کالسکه دووم آوردی و بعد یا بغل من بودی یابغل بابا و یا عمه.

خلاصه کلی ناز کردی و ادا در آوری ... منم واسه اینکه از دلت در بیارم و نازتو بکشم،

برات از هایپر دستبند گرفتم و یه تاپ شلوارک که خیلی بهت میآد.

با همین غر غر کردنات بازم عاشقتم و میپرستمت پسملکم.!قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

خاطره مامان بردیا
4 مهر 90 14:29
دست مامانی درد نکنه واسه گل پسرش خرید کرده... آقا ایلیا هم قول میده خوش اخلاق تر از اینا باشه...
مامان رانيا
4 مهر 90 21:29
به به جه دستبند نازي بوسسسسسس
مامان علي
5 مهر 90 1:58
واي چه دستبندهاي خوشكلي . ماشاءا... موهاش چقدر بلند شده .
مهبا
5 مهر 90 10:15
ای جانم چقدر نازه این پسملیت اقا ایلیا! قلبون اون دسبندات بشم من الهیییییییییییییییییی
مامان یاسمین زهرا
5 مهر 90 10:29
جیگرت برم مامان خوشگلتو اذیت نکن خاله
مامان متین
5 مهر 90 12:25
وای چه توپولی قربون لپات جیگر دستبنداتو لباس قشنگت که خیلی بهت میاد خدا حفظش کنه مامانی
مامي گل
6 مهر 90 15:15
چه پسر خوش تيپي مباركت باشه دستبنهاي نازت
سوگل
24 مهر 90 19:00
فرناز جون دارم لحظه شماری میکنم که دوبار ایلی جونم رو ببینم اولین پسر بچه ایه که عشقش شدم