ایلیا محمدیایلیا محمدی، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره

ایلیا نفس مامان و بابا

اولین فرمایش های آقا ایلیا...

1390/9/4 17:32
نویسنده : فرناز فرجی
638 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره انتظار ها به سر اومد و ایلیا تونست اولین کامات خودش رو بزبون بیاره...

لحظات خیلی شیرینیه...وقتی اولین بار با تن صدای کودکم آشنا شدم انگار دنیا مال من بود.

سر از پا نمیشناختم...

کلمه هایی که ایلیا بکار میبره:

 

ااااا---بااااا ----- بووووو-----آبووووو-----داااااا----ددددد---- ب ----- آمممم--- هست...

امیدوارم هر چه زودتر ماما یا مامان هم به دایره ی لغاتش اضافه بشه.

وقتی حرف میزنه خیلی خوردنی میشه...

 

          bokhoramet

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان آرینا
4 آذر 90 20:08
سلام دوست عزیز.تبریک می گم ایلیا جان شروع کرده به حرف زدن. خیلی بامزه و شیرینه. خوشحال می شم به ما سربزنید.
dp
4 آذر 90 22:50
با سلام . ضمن عرض تبریک به دلیل وبلاگ قشنگتون ، ملیسا خانم منتظر شماست تا وبلاگش رو مشاهده کنید . منتظر حضور شما هستیم.
مامان یاسمین زهرا
4 آذر 90 23:30
جیگرت بشم کاشکی وقتی حرف میزدی پیشت بودم اونوقت مطمئن باش میخوردمت
خاله هدي ياسمين زهرا
5 آذر 90 12:11
نازيييييييي
خاطره مامان بردیا
5 آذر 90 12:57
افرین به ایلیا جون انشاء اله هر چه زودتر کلمات ماما و بابا هم از دهنش می شنوید
مامان آرینا
5 آذر 90 15:39
سلام.ممنون که وقت گذاشتید وبه ما سرزدید.باکمال میل لینکتون کردم.
هدی مامان مبین
5 آذر 90 22:08
مبارکه ایلیا جونم
لباستم خیلی بهت میادماشالا
مامانش میشه بگی مارکش چیه خیلی خوشم اومدددددددد


مرسی عزیزم از همین بادی های کارترز.

سپید مامان علی آقا
6 آذر 90 11:19
الهی قربون این ایلیا خان بشم که حرف زده ان شاء الله به زودی کلمه ماما و باباب بگه و شما رو سرشار از خوشحالی کنه
مامان ملیکا
6 آذر 90 17:33
سلام فرناز جان از اینکه لینکمون کردید ممنونیم ایلیا جان خیلی ماهه خدا حفظش کنه ما هم شما رو لینکیدیم... باز هم به شما سر میزنیم.
مامان رانيا
6 آذر 90 21:37
به به مامانت كلي خوشحال كردي
سمانه مامان کیمیا
7 آذر 90 23:45
عزیزمممممم ایشالا زودی بگه مامان یا بهتر بگه فرناز فکر کن بخورمت خوشگل


وای فکر کنم اون موقع غش کنم از خوشحالی....
مامان نوژا
8 آذر 90 7:43
وای خیلی شیرینه وقتی بهت میگه مامان من بعدش کلی از خودم احساسات به خرج دادم و نوشتم بوس واسه گل پسر
سپید مامان علی آقا
8 آذر 90 10:50
فرناز جون میبینم وبلاگ علی منو لینک نکردی


وی خاک عالم...خواهر... الان میلینکمت.

آزي
8 آذر 90 12:10
تبريك تبريك فكر كنم خيلي لحظه خوبي باشه
Lily
11 آذر 90 22:28
بارک الله به آقا ایلیا با این صحبت کردنت خاله جون بوووووووووس تو هم اگه پیش بردیای من بودی حسابی با هم صحبت میکردید هاااااا
خاله سیما
12 آذر 90 0:18
..........*I?U**I?U**I?U*.......... ..................*I?U*................... ..................*I?U*................... ..................*I?U*................... ..........*I?U**I?U**I?U*.......... ............................................. .......*I?U*..............*I?U*....... ...*I?U**I?U*.....*I?U**I?U*.... .*I?U*....*I?U*.*I?U*....*I?U*.. .*I?U*.........*I?U*..........*I?U*.. ..*I?U*...........................*I?U*.. ...*I?U*.........................*I?U*... ......*I?U*.....................*I?U*...... ........*I?U*...............*I?U*........ ...........*I?U*.......*I?U*........... ..............*I?U**I?U*.............. ..................*I?U*.................. ............................................ .........*I?U*..........*I?U*........ .........*I?U*..........*I?U*........ .........*I?U*..........*I?U*........ .........*I?U*..........*I?U*........ .........*I?U*..........*I?U*........ .........*I?U*..........*I?U*........ .........*I?U*..........*I?U*....... . .........*I?U**I?U**I?U
مامان طاها
12 آذر 90 9:08
عکس نی نی های بهاری تو وبلاگه طاهای من اطلاعات بیشتر : سلام به همه مامانهایی که نی نی هاشونو تو بهار 90 به دنیا آوردن. من در نظر دارم عکسه تمام نی نیهای بهاری رو با آدرس وبلاگشون تو وبلاگه محمد طاها بزارم اینجوری زودتر و بهتر با مامانهای بهاری و نی نیهاشون زودتر آشنا میشیم و میتونیم از نظراته همدیگه استفاده کنیم هر کی مایل به این کاره تو قسمت نظرات وبم نظر بده که با عکس نی نیه اون شروع کنیم.
مامان طاها
12 آذر 90 9:18
چه جالب ایلیا خانم شما فقط چند روز از طاهای من کوچکتره خوشحال میشم با هم بیشتر آشنا بشیم و از تجربیات هم استفاده کنیم.
ahoo
28 آذر 90 19:22
ایلیا جان می خواد حرف بزنه هر دیدش بوس بده و کف بزنه