ایلیا محمدیایلیا محمدی، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره

ایلیا نفس مامان و بابا

خوراکی های ایلیا!!!

1390/9/19 1:44
نویسنده : فرناز فرجی
545 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزه دلم تازگیها هر چیزی رو که دم دستته گاز میگیری و میخوری...

حتی من و بابا از حمله های تو در امان نیستیم... یهو دهن کوچولوتو باز میکنی و حمله به صورت من و بابا

و میخواهی گازمون بگیری...خوشمزه

 

غیر از ما اشیا خونه رو هم مورد لطف قرار میدی مثلا همین مبل....

 

دیگه چیزی نمیگم خودت نگاه کن....متفکر

         هیولا خوشگله...

.................................................................................................................................

         قربون اون گازهات برم من..... 

 

                                       دوستت دارم هیولا کوچولوی من....قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سمانه مامان کیمیا
29 آذر 90 9:44
عزیزممممممممممم کیمیا هم همین طوری اخه اینا همه حساشون الان تو چشایی مثل لامسه......بزار بخوره
مامي گل
29 آذر 90 11:54
اي فدات بشم من ميشه منم يه گاز از شما بخورم اخه خيلي خوشمزه هستي
سپید مامان علی
29 آذر 90 12:24
عزیزم هر چی دوست داری بخور نوش جوونت حتی مامان و بابایی و حتی وسایل خونه رو می تونی تست کنی