ایلیا محمدیایلیا محمدی13 سالگیت مبارک

ایلیا نفس مامان و بابا

جشنواره نوروزی آتلیه سها

1391/1/18 19:24
نویسنده : فرناز فرجی
4,737 بازدید
اشتراک گذاری

دوستداران ایلیا از همین الان میتونن به این سایت برن و به ایلیا کوچولو رای بدن...هورا

http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=1

 ایلیا محمدی

soha

http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=1

 

 كنار اسم و عكس هر بچه اي يه كادر كوچولو هست كه از 1 تا 5 توش نوشته. روي پنج کیلیک کنین بعد براتون يه كادر ديگه باز مي شه كه بايد حروف و وارد كنيد. بعدش كه ثبت و بزنيد و مي گه راي شما با موفقيت ثبت شد

براي راي دادن به بقيه ديگه لازم نيست اون حروف و بزنيد و همين كه يه عدد راي بدين ثبت مي شه.

شماره ايليا 93...زده ايليا محمدي....
مرسی مرسی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

خاطره مامان بردیا
19 فروردین 91 16:37
جیگرشو برم من... خودم اول از همه بهش امتیاز 5 دادم
مامان الی
20 فروردین 91 13:23
وبلاگتون خیلی خوشکله ایلیا رو ببوسین اسم پسرم سامیار بود به تازگی توی خونه ایلیل صداش میکنیم به ما سر بزنین خوشحال میشیم بووووووووووس
مامان یاسمین زهرا
21 فروردین 91 0:31
تو هزاری 5 برات کمه چیکار کنم که بیشتر از 5 نداشت تا بهت رای بدم عزیز خاله.
نگین مامان رادین
22 فروردین 91 18:17
سلام جیگر طلا من زیاد به وبت سر می زدم ولی متاسفانه نمی تونستم نظر بزارم ولی خیلی دوست دارم چون خیلی خومزهای. راستی عسلک دو روز پیش رفتم به سایت اتلیه و بهت رای دادم خدایی از همه نی نی ها ناز تری ،به باباییمون هم زنگ زدم و ادرس و کد عکست رو گفتم تا اون هم به شما رای بده ایشاالله اول میشی و همیشه تو همه ی لحظه های زندگیت موفق.
مامان ایلیا
26 فروردین 91 2:57
فرناز جان ان شاالله ایلیا گلمون اول می شه.که واقعا حقش هم هست اینقدر که این کوچولو ناز و دوست داشتنییه هزار ماشاالله. ایلیای گلم من و ایلیا هم بهت رای دادیم خاله.حتما برنده می شی.
پرهام كوچولو
29 فروردین 91 14:51
سلام عكساي ايليا جونم مثل خودش خوشگل شده ماشاله به پسر نازت من هم عكسهاي پرهام كوچولو رو گذاشتم دوست داشتين يه سري به وبلاگ ما بزنيد
مامان بهار
1 اردیبهشت 91 0:53
امیر علی جون بروز هستش بهش سر بزنید
مامان بهار
1 اردیبهشت 91 0:53
امیدوارم برنده شی خاله جونی
طاهره مامان اميرعلي
2 اردیبهشت 91 17:08
عزييييييييييييييزم منم با افتخار بهت امتيازه 5 دادم. ما هم اميرعلي رو برديمش سها واقعا كارشون حرف نداره.
lily
10 اردیبهشت 91 2:46
آخییییییییش بالاخره من تونستم برات کامنت بنویسم عزیز بانمک! عکس هات هم مثل خودت ناز و دوست داشتنی
مامان بهار
12 اردیبهشت 91 13:08
عزیزم مرسی که بهمون سر زدی در ضمن عکسهای آتلیت خیلی قشنگ بود نانازی پسمل