ایلیا محمدیایلیا محمدی، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره

ایلیا نفس مامان و بابا

تاتی تاتی های آقا ایلیا

1391/1/21 17:30
نویسنده : فرناز فرجی
1,679 بازدید
اشتراک گذاری

پسر خوشگلم تو توی یازده ماهگیت یواش یواش تاتی تاتی رو یاد گرفتی و اصلا هم از تنهایی راه رفتن نترسیدی...عینک

چند وقتی بود که قدم های کوچیکی بر میداشتی و تلپ می افتادی زمین...و من و بابا همیشه تو این فکر بودیم که چقدر پوشک ضد ضربه ی خوبیه !!! واگر نبود....گریه

همیشه پیش خودم دوست داشتم که زودتر راه بیافتی و من قدم های کوچولو و خوشگلتو بشمرم...مژه

تو هم زیاد منتظرم نذاشتی و  بلاخره یه هدیه ی بزرگ به مامان و بابا دادی...هورا

وقتی اولین قدمهاتو دیدیم فکر کردیم اشتباه میکنیم...اما بار بعد از خوشحای منفجر شدیم و سریعا به هر کی میشناختیم زنگ زدیم و خبر دادیم...به من زنگ بزن

وای که چقدر لذت بخش بود اولین لحظات راه رفتنت...فکر کنم واسه خودتم خیلی جالب بود چون خیلی زود سه قدم تبدیل شد به ده و ده تبدیل شد به بیست و دور زدن و نشستن و پاشدن هم بهش اضافه شد...

حالا با خیال راحت راه میری و بعد از چندین قدم بر میگردی و به من نگاه میکنی که بفهمی حواسم بهت هست یانه...ماچ

قربون اون نگاهای خوشگلت... عاشقتم... قلب

 

به علت موجود نبودن عکس مناسب عکسهای تاتی مال یک ماه بعد از تاریخ این پست میباشد...(بعد از تولد)

(توضیح:در این عکسها یه جورایی داری میدوی!)

حیاط مجتمع مامان بزرگ(مامان بابا)

تاتی

تاتی 2

تاتی 3

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خاطره مامان بردیا
7 خرداد 91 19:57
ای جونننننننننننممممممممم این ایلیاس؟!! چقدر عوض شده. وای چقدر بزرگ شده. موهاش کو پس؟ عزیزم عاشقتم با اون تاتی تاتی کردنات
مامان نوژا
8 خرداد 91 10:16
پسر گلم تولدت مبارکدست مامانی درد نکنه با این تزیینات قشنگش
سپید مامان علی
8 خرداد 91 10:43
ایلیا جونی واسه خودت خیلی بزرگ شدی....انشاءالله همیشه گامهات استوار و زمین زیر پایت هموار باشه گلم
لیلی مامان بردیا
9 خرداد 91 2:51
مبارکه آفرین ایلیا زرنگ بردیا هم تا 5 الی 6 قدم راه میره خاله ولی هنوز مثل شما حرفه ای نشده خیلی مواظبب خودت باشی هااااا
مريم مامان آرمان
9 خرداد 91 23:52
گام هايت استوار عزيزم. مبارك ت باشه راه رفتن
شاپرک مامان مهدی
19 خرداد 91 0:38
عزیزم مبارک باشه راه رفتنت چقدر هم قیافش عوض شده موهاش روکوتاه کردید
مامان رانيا
30 خرداد 91 11:21
راستي من هيچ وقت نمي تونم براي موضوعت جديد وبلاگ پسملي نظر بدم ولي هميشه مي يام سر مي زنم
مامان بهار
15 تیر 91 12:17
دوست دارم خاله