ایلیا محمدیایلیا محمدی، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

ایلیا نفس مامان و بابا

عکسهای آتلیه دو سالگی

1392/2/30 3:17
نویسنده : فرناز فرجی
1,397 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ساعت سه وقت آتلیه داشتیم ومن هر چی سعی کردم نتونستم قبلش بخوابونمت که سرحال باشی...کلافه

البته تقریبا سر حال بودی!(شانس آوردم.)نیشخند

اولای عکاسی کاملا همکاری کردی و وقتی نوبت عکس دوتایی شد دیگه بد اخلاق شدی و حوصله ات سر رفته بود...نگران

این عکسهایی که میبینین رتوش نشده اند و خیلی هم سایزشون کوچیکه...

هنوز عکسها رو نگرفته ام بهدا شاید از روشون اسکن کنم و دوباره بزارم.

عکسها تو ادامه مطلب.

 

********

آنامد

*****

آنامد

 

*****

آنامد

 

*****

آنامد

 

*****

آنامد

 

*****

آنامد

 

*****

آنامد

 

*****

به نظرتون کدوما بهتره؟ هان‌؟ هان؟ هان؟سوال

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

سپید ماما علی
19 خرداد 92 9:49
عکسها همشون قشنگ بودند...من همشونو دوست دارم البته دومی و سومی و آخری خیلی خیلی خوشگل شده.. ببوس پسر شیرینتو....
سمانه مامان کیمیا
19 خرداد 92 17:37
به به مامان و پسمل خوشتیپپپپپپپ
خاطره مامان بردیا
19 خرداد 92 18:48
آخی عکس آتلیه...دلمون وا شد خیلی عکسا عالی شده. من همه رو دوست دارم. مخصوصا عکسای شماره 1.2.3.4.5.6.7.
سمیرا مامان اهورا
20 خرداد 92 1:18
چه عکسای خوشگلی فرناز جون عکس دومی و سوی و یکی به آخر خیلی خیلی خوشگل و ناز شده اون یکی هام قشنگن ولی اینا بیشتر
مامان دخملی ها
21 خرداد 92 3:05
سلاااااااام به نظر منم همه خوشکل بودنه مخصوصا دومی و سومی و اخری اپمممممممممممممممم خوشحال میشم بیایی میشناسیم همو بعدا متوجه میشی
زهرا
21 خرداد 92 19:01
الهی جیـــــــــــــگرم همشون نازو خوشملن 2 خیلی خوشمله ویکی مونده به اخری عــــــــــــــــــــــــــــــــزیزمممممم
زهره
22 خرداد 92 11:11
همه عکسا خوشگلن ولی عکس دومی سومی واخری خیلی خوشگلن
مامان دخملی ها
24 خرداد 92 1:16
maman bahar
25 خرداد 92 3:00
نفسی تولدت مبارک
Baran
25 خرداد 92 14:26
3واقعااااااااااااا جیگرهههههه
maman bahar
28 خرداد 92 15:24
من عکسایی که با حودت گرفته و اونی که دوتا توپ دستش هست رو خیلی دوست دارم
مامان یاسمین زهرا(خاله ندا)
28 خرداد 92 16:04
همش خوشگلههههههههههه.بالاخره یه عکس متفاوت دیدیم از بس همه رفتن سها و سه سیب هر جا میرم عکسای بچه ها یه جوره خسته شدیم .ولی اینا متفاوته ببوس پسر خوشگلت رو فرناز جون


مرسی ندا جونم
نسرین مامان بردیا
31 خرداد 92 17:56
من دومی و سومی و اخری رو دوست میدارم... اصلا همشون قشنگه... مخصوصا عکسای مادر پسری راستی عکسای بردیا تو آتلیه سه سیب توی وبلاگشه... خواستی ببینی بگو رمزشو بهت بدم...
maman bahar
4 تیر 92 16:12
مطلب جدید
بهار مامان طاها
5 تیر 92 8:02
وااااااااااااااي چه عكسهاي خوشگلي يكي از يكي خوشگلتر اما من مادر و پسري و از دووووووووتس داشتم فراااااااووووووون هميهش در كنار هم سلامت و شاد باشيد
صوفی مامان رادمهر
5 تیر 92 8:41
خیلیییییییی توپ شدن... عاشق قیافه هایی هستم که ایلیا می گیره تو عکس... عکسای دو نفریتونم عالی شده...بوووووس
زهرامامانه ایلیا جون
7 تیر 92 2:27
اونی که رو توپ نشسته حرف نداره
متین مامی ایلیا
12 تیر 92 20:10
همه عکس ها زیبا هستن مخصوصا یکی مونده به اخر خیلی نازو ملوسه
هدی مامان مبین
13 تیر 92 18:27
من فدای ژست گرفتن این پسرک برمممممممممممممممم خیلی عکسای پشت زمینه قرمزش رو دوست دارم..عالی عالی عالی... و عکس مادر و پسرییییییییییییییییییی